Systemy kolejkowe i serwis urządzeń w tym terminali płatniczych

Aktualności

Dlaczego warto wprowadzić w firmie system kolejkowy?

27 września 2013

Czy Twoja firma obsługuje codziennie wielu klientów? Czy można liczyć ich w dziesiątkach, albo nawet setkach?

Jeśli tak, z pewnością warto wprowadzić do niej system kolejkowy. Jest to doskonałe rozwiązanie, z którego korzysta już wiele różnego rodzaju instytucji.

System kolejkowy znajdziemy m.in. w bankach, na poczcie, w urzędach, punktach obsługi klienta wielu dużych firm. Sprawdza się i działa znakomicie pozwalając szybko i bezproblemowo zapanować nad pojawiającymi się petentami. Jego wprowadzenie przynosi mnóstwo korzyści i pozwala zlikwidować wiele stresogennych sytuacji, które powodowane są przez znane nam bardzo dobrze kolejki. Podnosi on również sam komfort oczekiwania, gdyż każdy klient posiadając przypisany mu na wydrukowanym blankiecie numer może zająć dowolne miejsce oczekiwania. Siedzące, lub stojące - w zależności od własnych preferencji.

System kolejkowy to specjalne urządzenia dostępne w wielu rozmaitych wariantach, oraz pozwalające dopasować swoją funkcjonalność do konkretnych zastosowań. Od prostych modeli, które po wciśnięciu przycisku wydają numerek, poprzez bardziej zaawansowane pozwalające za pomocą dotykowych ekranów wybrać cel wizyty, co z kolei powoduje automatycznie dołączenie oczekującego do odpowiedniej kolejki. W skład zestawu wchodzą również dopasowane wyświetlacze, których zadaniem jest informowanie oczekujących o aktualnym numerze, który ma zostać obsłużony. Urządzenia te sprzedawane są oczywiście z pełnym zestawem oprogramowania, pozwalającego nie tylko jeszcze lepiej zarządzać osobami oczekującymi na załatwienie swoich spraw, ale również obsługującymi ich pracownikami.

Jedną z zalet z punktu widzenia pracodawcy, jaką posiada system kolejkowy jest dokładne kontrolowanie czasu pracy personelu, co pozwala na jeszcze lepszą optymalizację, czyniąc obsługę bardziej wydajną, szybszą i dokładniejszą. Jest to więc doskonałe rozwiązanie, które nie tylko przyczyni się do rozładowania długich kolejek, ale również poprawi komfort i samopoczucie zarówno osób odwiedzających siedzibę firmy, jak i jej pracowników.