Systemy kolejkowe i serwis urządzeń w tym terminali płatniczych

O nas

Od kilkunastu lat jesteśmy prężnie działającą firmą z młodym kreatywnym zespołem, gotowym 24 godziny na dobę do realizacji zadań postawionych przez naszych Klientów. W wyniku pozyskanego doświadczenia w ciągu kilkunastu lat istnienia na rynku wyspecjalizowaliśmy się w 3 gałęziach działalności. Do naszych koronnych produktów należą systemy kierowania ruchem klientów tzw. Systemy kolejkowe, ogólnopolski serwis urządzeń elektronicznych oraz szeroki zakres usług związanych z terminalami płatniczymi POS w tym głównie produkcja oprogramowania na urządzenia służące do płatności elektronicznych. DASOFT S.A. buduje swoją renomę, oferując gamę produktów i usług z zakresu zaawansowanych technologii teleinformatycznych oferowanych przy współpracy z najlepszymi dostawcami krajowymi i zagranicznymi. Dysponując bogatą wiedzą, doświadczeniem i znajomością oczekiwań naszych Klientów, udostępniamy swój potencjał techniczny i organizacyjny, który gotowy jest w każdej chwili służyć zaspokajaniu potrzeb naszych Klientów.

Nagrody i wyróżnienia:

  • W dniu 2 marca 2005 roku w Ministerstwie Nauki i Informatyzacji w Warszawie, firma Dasoft S.A. została uhonorowana certyfikatem Solidna Firma 2004.
  • 18 czerwca 2007 roku w Ministerstwie Gospodarki podczas uroczystości której patronami byli m.in.: Premier Rzeczypospolitej, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, firma Dasoft S.A została wyróżniona statuetką EUROPRODUKT za system kolejkowy
  • 2006 roku Dasoft uzyskał Certyfikat  Jakości ISO 9001:2000, od tamtej pory działamy zgodnie z jego założeniami
  • 29.02.2012r w Hotelu Jan III Sobieski odbyła się uroczystość wręczenia nagród w Konkursie JAKOŚĆ ROKU 2011. Spółka DASOFT otrzymała wyróżnienia w uznaniu skutecznej realizacji przyjętej przez Zarząd polityki jakości, uznania ze strony Klientów jak również dbałości firmy o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług . Statuetki zostały nam przyznane w 2 kategoriach:
    1. Produkt za terminal Spectra Creon
    2. Usługa za ogólnopolski serwis IT

Naszym najważniejszym kryterium jakości jest sprawna obsługa Klienta realizowana przez:

  1. Zatrudnianie kompetentnej i fachowej kadry, podnoszenie kwalifikacji wszystkich pracowników zatrudnionych w DASOFT S.A.
  2. Cykliczne badania poziomu świadczonych usług
  3. Współpraca z najlepszymi dostawcami w kraju i za granicą
  4. Wdrożony Kodeks Etyczny mający na celu dbałość o dobro Klienta, kontrahentów i pracowników DASOFT S.A.
  5. Oferowanie produktów najwyższej jakości ,potwierdzone zdobytymi nagrodami i licznymi referencjami
ISO 9001 Europrodukt Jakość roku Solidna firma