Systemy kolejkowe i serwis urządzeń w tym terminali płatniczych

Ogólnopolski serwis IT

Serwis terminali płatnicznych

Zdobywane od ponad 10 lat doświadczenie sprawia, że DASOFT jest jednym z liderów na rynku polskim w zakresie obsługi serwisowej terminali płatniczych. W przeciwieństwie do konkurencyjnych firm z kapitałem zagranicznym oferujemy wysoką jakość usług przy zachowaniu przystępnych stawek odpowiednich do realiów rynkowych w Polsce.

Początek rozwoju usług serwisowych terminali w Dasoft to rok 2005, w którym Dasoft podjął współpracę z Bankiem Pekao S.A. w zakresie kompleksowej obsługi sieci ponad 25.000 terminali.     W zakres obsługi wchodziły usługi Help Desk, serwisu on-site oraz logistyki powierzonego sprzętu.

W celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług otwarto 20 Biur Serwisowych w największych miastach wojewódzkich.
2005 rok to również rozwój współpracy z 2 dostawcami PREPAID spółką Polski Tytoń S.A. oraz Grupa LEW S.A. Dla tych Klientów zapewnialiśmy HOT LINE 24/7.

W 2008 roku DASOFT podpisał umowę z Bankiem PEKAO S.A. na serwis infrastruktury sprzętowej związanej z terminalami POS (okablowanie, terminale, switche, koncentratory) na stacjach paliw LOTOS. W ramach tego kontraktu wymagane było SLA na poziomie 3h, co wpłynęło na decyzję o otwarciu kolejnych biur serwisowych w kraju, by skrócić czas dojazdu do Klienta  do minimum.

2010 rok to koniec 5-letniego kontraktu z Bankiem i początek współpracy z kolejnymi Klientami. DASOFT rozpoczął obsługę serwisową terminali należących do spółek Euronet Polska, Kolporter, Paytel i PaySquare (dawniej Montrada GMBH). Rozwinięto też współpracę z Grupa Lew S.A. o usługi serwisowe terminali w terenie.

W 2012 roku przeprowadziliśmy migrację do standardu EMV ponad 7.000 terminali POS należących do Banku Pekao S.A. oraz wymienionych wyżej Klientów.

Obsługa wielu typów urządzeń i aplikacji sprawia, że posiadamy wysoce doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę techników i konsultantów cechujących się specjalistyczną wiedzą dotyczącą tego rodzaju produktów i usług.

ZAKRES USŁUG DZIAŁU SERWISU ZWIĄZANY Z OBSŁUGĄ TERMINALI POS:

  • wymiana terminala POS/PINpada
  • instalacja terminala POS/PINpada
  • deinstalacja terminala POS/PINpada
  • wymiana lub zmiana aplikacji terminala POS/PINpada
  • parametryzacja terminala POS/PINpada
  • sprawdzenie poprawności funkcjonowania terminala POS/PINpada
  • poinstalacyjna demonstracja funkcjonowania terminala POS/PINpada personelowi punktu
  • szkolenie personelu w placówkach klienta
  • wymiana części zamiennych
  • czyszczenie klawiatury, wyświetlacza ,mechanizmu drukującego terminala POS/PINpada
  • dostawa materiałów eksploatacyjnych do terminali POS
  • diagnostyka urządzeń telekomunikacyjnych koncentrujących terminale POS
  • inwentaryzacja
  • usługi masowe: reparametryzacje, zmiany połączeń, wymiany

Wybrane referencje:

  • Obsługa w zakresie magazynowania, instalacji, parametryzacji i serwisu terminali płatniczych POS na terytorium całej Polski

    Warszawa
    31 marca 2012

  • Obsługa w zakresie instalacji, parametryzacji i serwisu terminali płatniczych POS na terytorium całej Polski

    Częstochowa
    16 Sierpnia 2012

  • Obsługa w zakresie magazynowania i instalacji terminali płatniczych POS na terytorium całej Polski

    Kielce
    25 Kwietnia 2013

  • Obsługa w zakresie magazynowania, instalacji, parametryzacji oraz serwisu terminali płatniczych POS na terytorium całej Polski

    Warszawa
    31 Maja 2012

  • Kompleksowa obsługa serwisowa terminali płatniczych POS na terytorium całej Polski

    Warszawa
    25 Października 2010

  • Obsługa w zakresie dostawy, oprogramowania, Helpdesku oraz serwisu terminali płatniczych POS na terytorium całej Polski

    Radom
    25 Sierpnia 2009