Systemy kolejkowe i serwis urządzeń w tym terminali płatniczych

Rodzaje oferowanych systemów

Web

AKIS WEB to wszechstronny i niezawodny system zarządzania kolejkami mający na celu poprawę i ułatwienie obsługi klienta w różnych instytucjach, które dostarczają usługi zorientowane na klienta. System jest elastyczny w konfiguracji i obsługuje różnorodne elementy sprzętowe.

Systemy WEBowe mogą być używane w bankach, firmach ubezpieczeniowych, zakładach opieki zdrowotnej, instytucjach rządowych i innego rodzaju przedsiębiorstwach.

Internetowe komponenty AKIS WEB eliminują konieczność instalowania dodatkowego oprogramowania dla zarządców, administratorów, operatorów i innych użytkowników QMS. Całość zarządzania systemem odbywa się za pośrednictwem przeglądarki internetowej z dowolnego komputera podłączonego do internetu.

Architektura systemu AKIS WEB umożliwia łatwą centralizację wielu lokalizacji. Ustawienia i dane statystyczne z wielu miejsc są przechowywane w jednej bazie danych, dzięki czemu wzrasta poziom bezpieczeństwa i spójność danych w systemie. System AKIS WEB jest idealny dla Klientów którzy posiadają rozproszoną sieć placówek i chcą nimi zarządzać centralnie zarówno w zakresie konfiguracji jak i statystyk oraz nadzoru nad pracą wszystkich pracowników.

Centralizacja w systemie AKIS WEB odbywa się za pomocą narzędzia Microsoft SQL Server. W systemie scentralizowanym, dane statystyczne i ustawienia zdalnych lokalizacji są przechowywane w centralnej bazie danych zgodnie z ustalonymi parametrami i regułami replikacji.

Zestaw algorytmów przetwarzania kolejki został opracowany z myślą o szybkiej, niezawodnej i autonomicznej obsłudze klienta, przez co zapewnia większą efektywność kosztów i łatwość zarządzania przedsiębiorstwem.

Ogólne cechy:

  • Praktycznie nieograniczona liczba kolejek i operacji;
  • Obsługa do 100 operatorów na 1 system;
  • Konfiguracja i zarządzanie systemem poprzez dedykowaną stronę internetową;
  • Możliwość łączenia wielu systemów w jeden dzięki narzędziom do scentralizowanej administracji, zarządzania i analizy danych statystycznych;
  • Uwierzytelnianie klientów poprzez czytnik pasków magnetycznych lub kodów kreskowych;
  • Możliwość pokazywania w Menu Klienta dodatkowych opcji dla klientów VIP;
  • Powiadomienia audio; zaproszenia w wielu językach dla wzywanych biletów;
  • Możliwość użycia wielu kanałów audio i przypisywania ich do stanowisk;
  • Autonomiczne działanie systemu;
  • Szablony biletów w formacie RTF w wysokiej rozdzielczości;
  • Różne modele dyspenserów w jednym systemie;
  • Pełny zestaw sprzętu, zgodny z oprogramowaniem tego samego producenta;
  • Zmiany konfiguracji pojawiają się w systemie QMS natychmiast bez konieczności restartu;
  • Wbudowana sygnalizacja z możliwością pokazywania aktualnego stanu kolejki;
  • Wsparcie dla kwestionariuszy;
  • Wsparcie dla różnych systemów zarządzania zdalnymi bazami danych (MS SQL Server, Firebird)

Zarządzanie systemem:

  • Uwierzytelnianie poprzez nazwę użytkownika i hasło;
  • Wiele poziomów dostępu użytkownika;
  • Możliwość tworzenia unikalnych i elastycznych grup uprawnień użytkowników;
  • Możliwość grupowania zdalnych lokalizacji;
  • Elastyczny moduł konfiguracji Menu Klienta 
  • Elastyczny moduł tworzenia prezentacji dla wyświetlaczy
  • Możliwość tworzenia harmonogramów i przypisywania ich do kolejek, menu klienta, prezentacji na wyświetlaczach, generacji automatycznych raportów statystycznych i wysyłania ich przez email lub SMS;
  • Możliwość monitorowania pracy systemu w czasie rzeczywistym, poprzez widok skrócony lub szczegółowy (za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej) , i automatycznego przysyłania informacji o statusie przez email lub SMS;
  • Elastyczny moduł generacji raportów statystycznych;
  • Możliwość zapisania parametrów wygenerowanego raportu statystycznego oraz tworzenia szablonów  raportów.

Obsługa klienta:

  • Uwierzytelnianie operatora poprzez kod operatora, albo nazwę użytkownika i hasło;
  • Uwierzytelnianie stanowiska poprzez nazwę albo adres IP urządzenia;
  • Terminale internetowe (narzędzia operatora QMS dostępne poprzez przeglądarkę internetową);
  • Zestaw standardowych narzędzi do wzywania, pomijania klienta i do oznaczenia biletu jako pusty 
  • Możliwość wybierania kolejek, które będą obsługiwane;
  • Możliwość przekierowania klienta do innej kolejki lub usługi;
  • Możliwość opóźnienia klienta o nieograniczony okres czasu (wezwanie klienta z listy) oraz o ustalony okres czasu;
  • Możliwość wzywania klienta po numerze biletu;
  • Możliwość rejestrowania klienta na stanowisku;
  • Możliwość podglądu dodatkowych informacji na temat wzywanego klienta;
  • Możliwość podglądu listy najdłużej oczekujących klientów, z możliwością natychmiastowego wzywania klientów z tej listy;
  • Możliwość sprawdzenia obecnego statusu (liczba oczekujących w każdej kolejce).

Widok podglądu wielu placówek w scentralizowanym systemie:

Elementy składowe systemu - Urządzenia:

Elementy składowe systemu - Oprogramowanie: